با توجه به نیاز اساسی رویدادها در سطح کشور به اعتبار بخشی و تعریف محتوا بدینوسیله بنیان چهره های ماندگار با موارد ذیل الذکر آمادگی خود را جهت همکاری با برگزار کنندگان رویدادها اعلام می دارد .

۱- تشکیل کمیته ارزیابی و داوری متشکل از کارشناسان و خبرگان بخش دولتی و خصوصی

۲-تشکیل هیات علمی کنفرانس ها، کنگره علمی و تجاری

۳-محتوادهی و ساختار سازی همایش ها و کنفرانس ها از حیث علمی کاربردی

۴-وزن دهی به ساختار پکیج های حمایتی رویدادها

۵-تشکیل سامانه های مجازی و هماهنگی با بخش دولتی جهت افزایش غنای رویداد

 

((جهت کسب اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید))

بنیان چهره های ماندگار

رویداد ها:

هدف ما از برگزاری هرچه بهتر رویدادهای علمی فرهنگی و هنری در جهت بالا بردن بازده و ظرفیت کشور عزیزمان در این زمینه ها است.همچنین با گسترش ارتباطات و ارائه نسل های جدیدی از خدمات به صورت اینترنتی ما قصد برقراری یک ارتباط پایدار و چندسویه با صاحبان رویدادها شرکت کنندگان و برگزار کنندگان توافقی خود هستیم.افق های پیش روی ما گسترش این رویدادها در جهت تسهیل امور افراد از طریق بستر اینترنت است و امیدواریم در آینده بسیار نزدیک با اطلاع رسانی های شما عزیزان و سایر همکارانتان ایده های این چنینی که در جهت مثبت به سرعت رشد علمی و فرهنگی و هنری کشور کمک می کنند،بتوانند خود را در میان مردم بشناسانند.

در برگزاری رویداد نکات زیر را در نظر بگیرید:

  1. تنظیم یک هدف:

آیا قصد شما جلب توجه رسانه‌های منطقه، معروف شدن، تهیه یک لیست از مشتری‌های احتمالی یا فروش برخی از محصولات است؟ ابتدا هدف خود را مشخص کنید و بعد بهترین راهکار را برای رسیدن به هدفتان انتخاب کنید.

  1. حوزه فعالیت رویداد:

این رویداد با چه فعالیت‌هایی برگزار خواهد شد؟ مراسم شما همراه با فعالیت‌های سرگرم کننده، برگزاری کارگاه یا سخنرانی خواهد بود؟ مقیاس این رویداد را بسته به تجربیاتتان طراحی کنید. اگر اولین باری است که یک ایونت برگزار می‌کنید، نیازی نیست کنفرانسی یک روزه برای صدها نفر در تالار یک هتل بزرگ برگزار کنید. با برگزاری یک ورکشاپ یک ساعته در دفترتان هم می‌توانید به خیلی از اهداف مشابه برسید.

  1. از ایوند برای دعوت مخاطبانتان استفاده کنید:

وقتی هدف و حوزه فعالیت رویدادتان را مشخص کردید، می‌توانید بفهمید مخاطب این ایونت چه کسی است و  دقیقا چه نوع افرادی را باید دعوت کنید. برای ثبت نام افراد می‌توانید از ایوند استفاده کنید. ایوند ابزار راحت و خوش‌دستی را برای شما فراهم می‌کند که در ضمن بسیار حرفه‌ای است و امکانات خوبی برای ثبت نام شرکت کننده‌ها دارد و آمار و گزارش خوبی از روند ثبت نام‌ها به شما می‌دهد.

  1. زمان بندی درست:

برای دستیابی به حداکثر موفقیت، لازم است در زمان بندی رویداد خود دقیق باشید. تاریخ‌های مهم مانند تعطیلات و مناسبتهای سالانه را مد نظر داشته باشید؛ زیرا ممکن است با رویداد شما تداخل داشته باشند. اما نکتهٔ دیگر این است که از این تداخل می‌توانید استفاده کنید و با اشاره به آن اتفاق، مراسم خود را برگزار کنید.مسئله بعدی که نیاز به زمان‌بندی دارد، محاسبه زمان لازم برای رسیدن مدعوین به محل مراسم است. همچنین، باید مد نظر داشته باشید که آماده‌سازی این رویداد چه مقدار زمان نیاز دارد.

  1. تیم اجراییتان را ایجاد کنید:

چه کسی مسئول برگزاری این مراسم خواهد بود؟ چه خود شما و یا چه یکی از کارکنان ارشد، لازم است یک نفر مسئولیت رهبری و برگزاری مراسم را به عهده داشته باشد. این فرد باید تمام مسائل کلی و جزئی را مدیریت کند و دیگران او را در این امر یاری کنند. حصول اطمینان از تفهیم وظایف به شما کمک می‌کند که در مراسم دچار هیچ اخلالی نشوید.

  1. پیش بینی کنید:

قبل از اجرای رویداد، تمام اعضای اجرایی باید دور هم جمع شوند و قدم به قدم مراسم را بررسی کنند. لازم است همه چیز به خوبی برای دیگران تصویر سازی شود تا تصویر ملموس و دقیقی از وظایف خود داشته باشند. در این بخش می‌توانید تخمین بزنید به چه تعداد نیروی انسانی در بخشهای مختلف این رویداد نیاز دارید.

  1. تنظیم بودجه:

پس از بررسی دقیق جوانب برپایی این رویداد، می‌توانید متوجه مخارج آشکار و پنهان آن بشوید. در این بخش است که در صورتی که نیاز به مخارج بیشتری داشته باشید که از عهده شما خارج است، می‌توانید به تامین آن از سایر منابع هم فکر کنید. بسته به نوع ایونت، تامین یک اسپانسر، بلیط فروشی و یا همکاری با یک شرکت مکمل می‌تواند ایده خوبی برای تامین هزینه‌ها باشد.

  1. تهیه یک نقشه کسب و کار:

بسته به نوع رویدادی که قصد دارید برگزار کنید، طرح کسب و کار شما می‌تواند شامل ارسال ایمیل، نامه، ثبت نام درون فروشگاه یا استفاده از رسانه‌ها و جراید باشد.

  1. به زسانه ها خبر بدهید:رسانه‌های محلی برای اطلاع رسانی به دیگران بسیار ضروری هستند. توجه گزارشگران رسانه‌های اینترنتی و سنتی را به این رویداد جلب کنید تا گزارشی مبسوط از این ایونت تهیه کنند. آنها را رسما دعوت کنید تا این مراسم را پوشش دهند. عمومی کردن جزئیات این رویداد می‌تواند به تبلیغ دهان به دهان کسب و کار شما منجر شود.
  2. پیگیری کنید:

با پایان رویداد، کار شما به پایان نرسیده است. در حقیقت، بعد از مراسم تازه کار شما شروع شده! از تمام مشتری‌هایی که در رویداد شما شرکت کرده‌اند به نحوی تشکر کنید. برای مثال می‌توانید از اختصاص دادن تخفیف و یا ارسال دعوتنامه برای رویداد بعدی استفاده کنید. از آنها بخواهید که به مراسم شما نمره بدهند تا با استفاده از نمرات آنها نقاط ضعف و قوت خود را مشخص کنید. تخمین بزنید که تا چه اندازه به اهداف خود رسیده‌اید. چند مشتری جدید جذب کرده‌اید؟ در ماه بعد از این ایونت، چند نفر از حاضران در آن مراسم اقدام به خرید کرده‌اند؟ با توجه به معیارهایی که برای خودتان دارید پیشرفت کنید. ظرف مدتی خواهید دید که این رویدادها چگونه به پیشرفت کسب و کار شما کمک خواهند کرد.

با توجه به نیاز اساسی رویدادها در سطح کشور به اعتبار بخشی و تعریف محتوا بدینوسیله بنیان چهره های ماندگار با موارد ذیل الذکر آمادگی خود را جهت همکاری با برگزار کنندگان رویدادها اعلام می دارد .